To Eco Racer κινείται με υδρογόνο και χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα!...-
Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του
Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική
αξιοποίηση του εντός συνόρων!
Το αυτοκίνητο είναι 100% ελληνικής
σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής και «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του
Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών
φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξωπραγματικές επιδόσεις στην
εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434
χιλιόμετρα! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το Eco Racer θα μπορούσε
κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη
και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη
χώρα μας και να εξάγεται, αλλά οι αγκυλώσεις της ελληνικής νομοθεσίας,
αποτελούν τροχοπέδη στην εμπορική του εξέλιξη, ακόμα κι αν εμφανιστεί
επενδυτής για να χρηματοδοτήσει το project...
Το αμάξωμα του
Eco Racer είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό
βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από
κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της
κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Το
όχημα έχει διαπρέψει σε δοκιμασίες ασφάλειας και οικονομίας.
Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων!
Το αυτοκίνητο είναι 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής και «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξωπραγματικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το Eco Racer θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται, αλλά οι αγκυλώσεις της ελληνικής νομοθεσίας, αποτελούν τροχοπέδη στην εμπορική του εξέλιξη, ακόμα κι αν εμφανιστεί επενδυτής για να χρηματοδοτήσει το project...
Το αμάξωμα του Eco Racer είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Το όχημα έχει διαπρέψει σε δοκιμασίες ασφάλειας και οικονομίας.